?>

Yediği ottan zehirlendi

YAŞAM - 3 yıl önce

Batman'ın Beşiri ilçesinde çobanlık yapan 51 yaşındaki C.K. yediği bir çeşit bitkiden zehirlendi. Durumun haber verilmesi üzerine olay yerine sağlık ve güvenlik ekipleri sevk edildi. 
Beşiri Devlet Hastanesi'ne kaldırılan C.K. burada yapılan ilk müdahalenin ardından Batman Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne sevk edildi.  Yoğun bakım ünitesinde tedavisi devam eden C.K.'nın hayatı tehlikeye atlattığı bildirilirken, olayla ilgili inceleme başlatıldı .
Haftanın Öne Çıkanları

Kent merkezinde kovalamaca

2023-11-02 14:20 - GÜNDEM

Teka Ankastre Batman Mağazası açıldı

2023-11-03 17:42 - EKONOMİ

TPAO’da mülakat sonuçları belli oldu

2023-11-03 17:54 - GÜNDEM

Binanın 11. katında yangın çıktı

2023-11-05 10:59 - YAŞAM

İnternet-Sosyal Medyada yardım toplama

2023-10-31 10:12 - GÜNDEM

Tansiyon yüksekliği olanlar dikkat!

2023-11-02 12:36 - SAĞLIK

Siyonistlere somut adım atılsın

2023-10-31 15:35 - SİYASET

500 yataklı hastane izolatörleri kuruluyor

2023-11-01 17:32 - SAĞLIK

Millet Bahçesi’nde sona doğru

2023-10-29 17:26 - YEREL

Jandarma'dan piknikçilere kaza uyarısı

2023-10-30 17:26 - YEREL

İlgili Haberler

TOKİ BAŞVURULARI BAŞLADI: 588 KONUT SATIŞTA

10:32 - YAŞAM

İLUH DERESİNDE HAYAT MÜDAHALESİ!

18:46 - YAŞAM

SINAVA 5 KALA AK GENÇLİK SAHADAYDI

17:04 - YAŞAM

LGS GÜNÜNDE OKUL ÖNLERİNDEYDİLER

16:54 - YAŞAM

SES DEĞİL YÜREK KONUŞTU

16:06 - YAŞAM

Günün Manşetleri

İSTASYON CADDESİ 4 SAAT KAPANACAK!

19:44 - YEREL

3 MİLYON AVRO’YA KADAR DESTEK FIRSATI

17:32 - YEREL

VALİ CANALP: EN ETKİLİ KORUMA GÜÇLÜ AİLE YAPISI

17:12 - YEREL

EBRU SANATININ ZARAFETİ GÖZ KAMAŞTIRDI

17:08 - YEREL

PETROLSPOR’UN HARCAMA LİMİTİ BELLİ OLDU

17:03 - SPOR