?>

Yolcu abone kartlarına zam geldi

Batman'da toplu taşıma araçlarında kullanılan abone kartlarına zam geldi.

YAŞAM - 3 yıl önce

Geçtiğimiz ay Batman’da şehir içi minibüslerine yapılan büyük zam vatandaşları zora sokmuştu. Minibüsçülerin aldığı bu kararın ardından Batman Belediyesi, belediye araçlarına zarar edilmesine rağmen zam yapılmayacağını açıklamıştı. Bu nedenle belediye araçlarına olan talep iki katına çıkarken, toplu taşıma abone kartlarına fiyat güncellemesi yapıldı. Yeni tarifeye göre tam kart 50 lira, öğrenci 45 lira, kırık kayıp 70 lira, engelli 55 lira, 65 yaş  ve ücretsiz kart ise 70 liraya çıktı. Eylül Ayının gelmesi ile birlikte kart yenilemek için başvuruda bulunan vatandaşlar, zamlı tarifeden kartlarını aldı. 
Haftanın Öne Çıkanları

Av yasağı 1 Eylül'de sona eriyor

2023-08-28 10:02 - YAŞAM

Batman'da olaylı gece: 6 yaralı

2023-08-26 23:53 - GÜNDEM

Çile yoluna ilk kazma

2023-08-30 17:07 - GÜNDEM

Kanser aşısı kullanıma sunuldu

2023-08-30 11:35 - SAĞLIK

Haydi kan bağışına!

2023-08-25 18:06 - SAĞLIK

Eş zamanlı denetimler başladı

2023-08-28 17:17 - GÜNDEM

Valilikten, bakanlığa enerji başvurusu

2023-08-25 17:29 - TEKNOLOJİ

Batmanlıların yatırım gözdesi Tatvan!

2023-08-29 18:04 - GÜNDEM

Petrolspor'dan rekor kıran tanıtım!

2023-08-30 17:18 - SPOR

Ramanlı'dan 'Kürtçe' tepkisi

2023-08-31 17:06 - SİYASET

İlgili Haberler

MERETO'DA İLKBAHAR YENİ BAŞLADI

10:21 - YAŞAM

TOKİ BAŞVURULARI BAŞLADI: 588 KONUT SATIŞTA

10:32 - YAŞAM

İLUH DERESİNDE HAYAT MÜDAHALESİ!

18:46 - YAŞAM

SINAVA 5 KALA AK GENÇLİK SAHADAYDI

17:04 - YAŞAM

LGS GÜNÜNDE OKUL ÖNLERİNDEYDİLER

16:54 - YAŞAM

Günün Manşetleri

GÜLTEPE ADEM’DEN BİRLİK VE BERABERLİK AŞURESİ

16:48 - YEREL

GERÇEKLER ORTAYA ÇIKMALI

16:40 - YEREL

İMRAK, MEHİNA SARIMSAĞI HASADIYLA VEDA ETTİ

16:38 - YEREL

SKANDAL BAKIM MERKEZİNE 16 TUTUKLAMA

16:04 - YEREL

BAŞKAN ÇETİN: VATANDAŞLA İÇ İÇE OLMAYA DEVAM EDİYORUZ

15:50 - YEREL