<div>Geçen gün gazetemizde Batman Bölge Hastanesi acil servisi ile ilgili bir haber vardı.</div> <div>Müşahede odalarında sedye sıkıntısı vardı.</div> <div>İnanın birkaç günlük değildi bu.</div> <div>Elbette müthiş bir hasta yoğunluğunun olduğu yerde bazen aksaklıklar olabilir.</div> <div>Ama Kurban Bayramı tatilinde bizzat gördüm. 3 gün sonra tesadüfen hastanede çalışan bir arkadaş aynı durumu anlattı.</div> <div>Bir süre sonra ki, birkaç hafta geçmişti muhabir arkadaşımız da aynısı gördü.</div> <div>Biz ne yaptık.</div> <div>Bodrum katta bir sürü sedye olduğunu gördük ve dedik ki, “yazıktır, bu sedyeleri hemen tamir edip müşahede odasına alsanıza…”</div> <div>Haberimizi yaptık, sonra yetkililer sedye için parçaların geç geldiğini, hidrolik yataklar için tadilatın kolay olmadığını ve hasta yoğunluğundan bu sorunların olabileceğini söylediler.</div> <div>İnanın bunda art niyet yoktu…</div> <div>Zaten bu haberden sonra müşahede odalarına sedyeler alındı.</div> <div>Kötü mü yaptık?</div> <div>En azından insanlar müşahede odalarında ayakta değil de yatarak tedavi olacaklar.</div>