Yeni otobüsler için 15 Ağustos 2025 Cuma günü saat 09.00’da, Belediye Başkanlığı Makine İkmal bakım ve Onarım Müdürlüğü sahasında (TÜPRAŞ kapısı karşısı) teslim töreni düzenlenecek.
tören , Batman Valisi Ekrem Canalp’in katılımıyla gerçekleştirilecek.
Belediye yetkilileri, yeni araç ların toplu taşıma kapasitesini artırarak vatandaş lara daha konforlu ve güvenli ulaşım imkânı sağlayacağını belirtti.


