Batman Park AVM önündeki bulvarda tek başına yürüyen bir eşek, yoldan geçen vatandaş ların dikkatini çekti.
VATANDAŞLAR CEP TELEFONLARINA SARILDI
Sahipsiz olduğu düşünülen eşeği gören birçok kişi o anları cep telefonlarıyla kaydederken, ortaya tebessüm ettiren görüntüler çıktı. Eşeğin nasıl ve nereden geldiği merak konusu oldu.

