DEDAŞ’TAN ‘MOBİL MEMNUNİYET’ HİZMETİ!

DEDAŞ’TAN ‘MOBİL MEMNUNİYET’ HİZMETİ!

Dicle Elektrik Dağıtım A.Ş. (DEDAŞ), mobil müşteri memnuniyet aracıyla halkın ayağına hizmet götürüyor. Hizmet aracına gelen vatandaşlara önce şeker ve enerjinin öneminin anlatıldığı hikâyeler veriliyor, ardından vatandaşın sorunları dinleniliyor. Batman’da ilk kez  Diyarbakır caddesi üzerine konuşlandırılan  DEDAŞ mobil müşteri memnuniyet aracı vatandaş elektrikle ilgili yaşadığı sorun varsa dilekçe veya sözlü yapılıp merkeze  iletiliyor. Konuyla ilgili açıklama yapan Dicle Elektrik Dağıtım AŞ Müşteri Memnuniyeti Merkezi yetkilileri “bize gelen  vatandaşlara önce şeker ikramı ve çocuklarına enerji hikayelerinden oluşan kitap hediye ediyoruz ardından verilen hizmet kapsamında elektrik abonelerinin şikayet, istek ve önerilerini değerlendirip önce sözlü dinliyoruz ardından gerekiyorsa şikayet dilekçesi hazırlayıp merkeze iletiyoruz. Türkiye genelinde sektörde bir ilk olan bu uygulamayla Batmanlılara hizmet vermeye başladı. Müşterilerimiz için yeni bir hizmet ağı anlamına gelen mobil müşteri memnuniyeti araçlarını kısa süre içerisinde bölge geneline yaymayı planlıyoruz” ifadelerine yer verildi. 

Advert
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ