Batman'ın Gercüş ilçesinden acı haber geldi. Geçen hafta soğuk hava nedeniyle dede ve ninesi ile mangal kömürü yakıp ısınmaya çalışan 17 yaş ındaki Ahmet Işık, doktorların tüm çabalarına rağmen kurtarılamayarak hayatını kaybetti... Alınan bilgiye göre, geçen hafta Gercüş ilçesinde yaşanan zehirlenme vakasında hastanede tedavi gören BAL Ligi Gercüş spor 'un başarı lı futbolcusu Ahmet Işık hayatını kaybetti... Genç sporcunun ölü mü ilçede üzüntü ile karşılandı.