Batman'daki tüm camilerde Cuma namazı sonrası, deprem felaketinde yaş amlarını yitiren vatandaş lar için gıyabi cenaze namazı kılındı.
Cuma namazının idrak edilmesinden sonra depremde hayatlarını kaybeden vatandaşlar için dualar edildi, ruhlarına Kuran-ı Kerimler okundu ve son olarak gıyabi cenaze namazı kılındı.

