BATMAN BAROSU, ROBOSKİ ANMASINA KATILDI

BATMAN BAROSU, ROBOSKİ ANMASINA KATILDI

Batman Barosu, 28 Aralık 2011’de Uludere’nin Gülyazı (Bejuh) Köyü’nde yaşamını yitiren 34 yurttaşın yıl dönümünde düzenlenen anma programına katıldı.

Anmaya, baro Başkanı Av. Abdulhamit Çakan ile birlikte çok sayıda avukat da iştirak etti.

Türkiye Barolar Birliği Başkanı Erinç Sağkan ve bölge baro başkanlarının da yer aldığı programda, Roboski’de hayatını kaybeden yurttaşlar saygıyla anıldı.

a

Batman Barosu tarafından yapılan açıklamada, yaş amını yitirenlerin rahmetle anıldığı belirtilerek, olayla ilgili yürütülen hukuki sürecin etkin ve adil şekilde sonuçlandırılması çağrı sı bir kez daha yinelendi.

Advert
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ