Belediye ekipleri, Kozluk karayolu güzergâhında biriken atıkları temizleyerek bölgede kapsamlı çevre temizliği çalışması gerçekleştirdi.
Ayrıca, Gültepe ışıklarından Bıçakçı Karakolu mevkiine kadar çevre yolunda yürütülen çalışmalarda yol kenarındaki atıkların toplandığı ve güzergâhta detaylı temizlik yapıldığı bildirildi.
Temizlik İşleri Müdürlüğü’nün, kent genelinde farklı noktalarda belirlenen program kapsamında çalışmalarına devam ettiği belirtildi.


