ATIK PET ŞİŞEYLE GELEN TÜBİTAK DERECESİ

ATIK PET ŞİŞEYLE GELEN TÜBİTAK DERECESİ

TÜBİTAK Lise Öğrencileri Araştırma Projeleri Yarışması'nda “Vicdanın Teknolojisi” projesiyle üçüncülük elde eden Farabi Anadolu Lisesi öğrencileri, Batman Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. İdris Demir’i ziyaret etti.

Danışman öğretmen Rabia Barışan Arslan ve öğrenciler Yelda Yeter, İrem Buluç ile İsa Arığtekin’in katıldığı ziyarette proje hakkında bilgi verildi. Proje kapsamında, doğadan toplanan atık pet şişeler 3D yazıcı teknolojisi kullanılarak protez, ortez ve atel gibi tıbbi destek aparatlarına dönüştürüldü.

Rektör Demir, öğrencileri ve danışman öğretmenlerini başarı larından dolayı tebrik ederek çeşitli hediyeler takdim etti.

Advert
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ