MANGALDAN 3 KİŞİ ZEHİRLENDİ

MANGALDAN 3 KİŞİ ZEHİRLENDİ

Batmanın Gercüş ilçesinde ısınmak için mangal yakan 3 kişi zehirlendi. İlçeye bağlı Çukuryurt (Bınkelb) Köyünde ikamet eden Ahmet Işık (76), Lütfiye Işık (70) ve torunları olan 17 yaş ındaki Ahmet Işık, mangal yaktıktan sonra rahatsızlandı. İlçe Devlet Hastanesine kaldırılan 3 kişi müşahede altına alındı. 

Advert
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ