Reşit Akçay, görevden ayrıldı

Reşit Akçay, görevden ayrıldı

Bir süredir sağlık sorunları yaşayan Petrolspor Teknik Direktörü Mustafa Reşit Akçay’ın görevinden ayrıldığı öğrenildi.

petrolspor 'un Bolu kampı sonrası yaş adığı sağlık sorunu nedeniyle Batman’da takımın başına geçemeyen Akçay, bir süredir tedavi görüyordu. Akçay’ın bugün Ankara’da kulüp yöneticileri ile yaptığı görüşme sonrası Görevinden ayrıldı ğı iddia edildi. Kararla ilgili kamuoyu kulüpten açıklama yapılmasını bekliyor.

Advert
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ