<div>Yurt dışındayım ama vatandaşlarımızın istek ve talepleri bitmediği gibi aksine artıyor.</div> <div>Talepler mahalle, sokak, cadde, yol ağırlıklı.</div> <div>Belediye uygulamaları ilk sırada yer alıyor.</div> <div>Ben, sorunların çözümü için bana gönderilen görselleri gazetede ya da sosyal medyada paylaşma yerine Belediye birim müdürlerine gönderiyorum, sağolsunlar onlar da hemen gereğini yapıyorlar.</div> <div>Amaç vatandaşın sorununun çözümü olduğundan sabırlı davranmak zorundayız.</div> <div>Bazı kurumlar varki; uyarılarımıza rağmen oralı olmuyorlar.</div> <div>Bizde ne yapacağız?</div> <div>O kurumların başarısızlıklarını vatandaşların gönderdiği görsellerle kamu oyuyla paylaşacağız.</div> <div> </div> <div>BÖLGE TAKIMLARIMIZA BAŞARILAR</div> <div>Hiç dikkat ettiniz mi? Özellikle bu yıl futbolda büyük bir gelişme yaşandı ve bölge illerimizin takımlarının çoğu katıldıkları liglerde Şampiyon oldu.</div> <div>Diyarbakır’dan Amedspor süper lige çıkarken Batman Petrolspor ve Mardinspor 1.lige yükseldi. Iğdırspor ve Vanspor 1.ligdeki yerlerini korudu. En son olarak da Bitlisspor yılların hayalini gerçekleştirerek 3.lige yükseldi.</div> <div>2026 futbol sezonu bölgemiz takımlarının birer birer üst liglere yükseldiği takımlar olunca şehirlerde de büyük heyecan ve sevinçler yaşandı.</div> <div>Takımların üst liglere yükselmesi çok güzel ama bundan sonrası hepsi için daha önemli. Çünkü üst liglere çıkınca para gerekiyor, güçlü kadro gerekiyor ve mücadele gerekiyor.</div> <div>Parayı bulabilen başarı için koşacak, az parası olanlar ligde tutunacak, paradı olmayanlar ise küme düşecek.</div> <div>Dileriz ki, takımlarımız yerlerini korur ve küme düşmezler.</div>