?>

250 otobüs durağı deterjanla yıkandı

YEREL - 3 yıl önce

Kent genelinde vatandaşlarımızın ortak kullanım alanları arasında yer alan otobüs duraklarının rutin temizlik çalışmalarına İşletme ve İştirakler Müdürlüğü’nce başlandı.
Yapılan çalışma ile Batman’daki 250 otobüs durağının iç ve dış mekânları ile insan elinin değdiği tüm alanlar deterjanlı suyla yıkandı.
Belediye yetkilileri, otobüs duraklarına yapıştırılan afiş, sticker ve benzeri materyallerin kötü görüntüye sebebiyet vermesi nedeniyle daha hassas davranılmasını rica ederken, zaman zaman da kamu malına zarar veren ve tespit edilen kişiler hakkında da hukuksal işlem başlatılacağını duyurdu. 
Haftanın Öne Çıkanları

GÖRÜNMEYEN ÇALIŞMALAR YAPTIK!

2023-09-24 17:34 - RÖPORTAJ

Veliler dikkat! Ücretsiz kayıtlar başladı

2023-09-26 15:16 - SPOR

‘Okul Sporları’ başlıyor

2023-09-25 16:21 - SPOR

Mangal yasağı

2023-09-26 10:31 - YAŞAM

TYP kuraları çekildi

2023-09-20 17:41 - YEREL

MHP Merkez İlçe Kongresi yapıldı

2023-09-25 10:39 - SİYASET

Batmanlı Profesör, Başhekim oldu

2023-09-25 16:57 - SAĞLIK

Batman - Diyarbakır 70 lira oldu!

2023-09-22 16:47 - GÜNDEM

23 Eylül ekinoksu nedir?

2023-09-23 16:29 - YAŞAM

Haydi maça!

2023-09-22 16:41 - SPOR

İlgili Haberler

SGK'DAN BİLİŞİM KADROSUNA PERSONEL ALIMI

10:28 - YEREL

OSB'DE SIKIŞAN KÖPEĞE İŞÇİLER SAHİP ÇIKTI

10:18 - YEREL

BUĞDAY TARLASINDA YANGIN: 150 DÖNÜM ZARAR GÖRDÜ

10:07 - YEREL

PETROL CİTY AVM'DEN ÇİFTE OTOMOBİL KAMPANYASI

10:02 - YEREL

İSTASYON CADDESİ 4 SAAT KAPANACAK!

19:44 - YEREL

Günün Manşetleri

SGK'DAN BİLİŞİM KADROSUNA PERSONEL ALIMI

10:28 - YEREL

MERETO'DA İLKBAHAR YENİ BAŞLADI

10:21 - YAŞAM

BUĞDAY TARLASINDA YANGIN: 150 DÖNÜM ZARAR GÖRDÜ

10:07 - YEREL

PETROL CİTY AVM'DEN ÇİFTE OTOMOBİL KAMPANYASI

10:02 - YEREL

İSTASYON CADDESİ 4 SAAT KAPANACAK!

19:44 - YEREL