?>

Bu bölümlere ilk defa atama yapıldı

SAĞLIK - 3 yıl önce

Batman Milletvekili Ferhat Nasıroğlu, Sağlık Bakanı Fahrettin Koca ile görüşmesinin sonucunda bazı bölümlere ilk defa doktor ataması yapıldığını belirtti. 
Hemşehrilerinin daha ulaşılabilir sağlık hizmeti alması için gayret ettiklerini aktaran Nasıroğlu, Batman'da olmayan bölümlere de doktor ataması yapıldığının müjdesini verdi.
Nasıroğlu, "Şehrimizde hiç olmayan Geriatri, immünoloji ve alerji, çocuk Gastroenteroloji, çocuk nefroloji ve gastroentrolojik cerrahi gibi bölümlere de doktor ataması yapıldı. Şehrimize ve hemşerilerimize hayırlı olsun inşallah."
Haftanın Öne Çıkanları

Hayallerinize doğru yürüyeceğinizi umuyorum

2023-10-26 15:55 - KÜLTÜR

Balta Burger, İstanbul Fuarı’nda

2023-10-20 17:53 - YAŞAM

18 yaşındaki genç intihar etti

2023-10-20 13:39 - GÜNDEM

Yazarlardan fuar görüşü

2023-10-22 16:49 - KÜLTÜR

Rabia Birsen Göğercin, Kitap Fuarı’ndaydı

2023-10-21 22:25 - KÜLTÜR

Demirhan: Yazmak huzur veriyor

2023-10-26 14:40 - KÜLTÜR

Guterres: Çözüm bağımsız bir Filistin devletinin kurulması

2023-10-20 11:00 - DÜNYA

Mehmet Şimşek, görüşmeleri sıklaştırdı

2023-10-20 18:06 - SİYASET

Ramanlı, Adana mitinginde seslendi

2023-10-23 10:53 - SİYASET

Mehmet Şimşek, Gabar'daki petrole dikkat çekti

2023-10-24 17:00 - YAŞAM

İlgili Haberler

AKUPUNKTUR KRONİK AĞRILARDA YÜZDE 85 BAŞARI SAĞLIYOR

10:28 - SAĞLIK

BATMANLI BİR HEKİM DAHA PROFESÖRLÜK UNVANI ALDI

15:53 - SAĞLIK

KUDUZLA MÜCADELEDE YENİ YOL HARİTASI

17:35 - SAĞLIK

DEV SAĞLIK YATIRIMI: 3 HİZMET BİR ARADA

16:16 - SAĞLIK

DR. ZİYA BAĞCI’DAN FENİLKETONÜRİ UYARISI

13:53 - SAĞLIK

Günün Manşetleri

AKIMA KAPILAN GENÇ HAYATINI KAYBETTİ

11:59 - YEREL

BATMAN ÇAYI'NDA CAN PAZARI

11:51 - YEREL

YAZ SICAKLARI KURUYEMİŞ SATIŞLARINI VURDU

11:36 - YEREL

ÇİFTÇİNİN YÜZÜ VERİMLE GÜLDÜ, FİYATLA DÜŞTÜ

11:25 - YEREL

SOKAK ORTASINDA SİLAHLI SALDIRI

11:19 - ASAYİŞ