?>

Çamlıtepe’de intihar vakası

Batman'da bir vatandaş bilinmeyen bir nedenle yaşamına son verdi.

GÜNDEM - 3 yıl önce

Olay Çamlıtepe Mahallesi’nde bulunan bir binanın birinci katında oturan 51 yaşındaki Ü.A. balkon korkuluğuna astığı iple yaşamına son verdi.  İhbar üzerine olay yerine sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. Sağlık ekipleri yapmış oldukları incelemede Ü. A.’nın hayatını kaybettiğini belirledi. Olayla ilgili inceleme başlatıldı.

Haftanın Öne Çıkanları

Sürücüye 4 bin 500 lira ceza çıktı

2023-07-17 16:43 - GÜNDEM

Cep telefonu sektörü zor günler geçiriyor

2023-07-20 16:07 - TEKNOLOJİ

Bahçelievler'de yangın

2023-07-23 19:57 - YEREL

Çarşı-pazar boş kaldı

2023-07-21 16:18 - TEKNOLOJİ

Çocuk Endokrinolojisi Uzmanı hasta kabulüne başladı

2023-07-21 17:23 - SAĞLIK

Bir ‘tık’ kadar yakın

2023-07-23 14:36 - TEKNOLOJİ

Bedelli askerlik ücreti belli oldu

2023-07-20 12:36 - YAŞAM

Şimşek, BAE ile yapılan anlaşmayı açıkladı

2023-07-20 16:05 - EKONOMİ

YKS Şampiyonları Final’den

2023-07-20 17:48 - EĞİTİM

MTV muafiyetinde 'plaka' tartışması

2023-07-21 16:03 - YAŞAM

İlgili Haberler

BATMANLI KAYMAKAM ENES ÖZKAN’A YENİ GÖREV

22:35 - GÜNDEM

YETKİ BELGESİZ SATIŞA MİLYONLUK CEZA

10:20 - GÜNDEM

BATMAN’DA YARGININ ZİRVESİNDE GÖREV DEĞİŞİMİ

14:26 - GÜNDEM

HÜDA PAR’DAN ‘RAHMİ KOÇ’ AÇIKLAMASI

12:58 - GÜNDEM

BATMAN BAROSU'NDAN RAHMİ KOÇ'A TEPKİ

11:39 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

VATANDAŞ MEMNUNİYETİ İÇİN EĞİTİM ALDILAR

17:44 - YEREL

GÜLTEPE ADEM’DEN BİRLİK VE BERABERLİK AŞURESİ

16:48 - YEREL

GERÇEKLER ORTAYA ÇIKMALI

16:40 - YEREL

İMRAK, MEHİNA SARIMSAĞI HASADIYLA VEDA ETTİ

16:38 - YEREL

SKANDAL BAKIM MERKEZİNE 16 TUTUKLAMA

16:04 - YEREL