?>

CANPOLAT, ‘HEMŞİRELER GÜNÜ’NÜ KUTLADI

SAĞLIK - 3 yıl önce

Batman İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Semih Canpolat, Hemşireler Haftası dolayısıyla bir mesaj yayımladı. Canpolat, "Ağır fedakârlıklar içerisinde görev ve sorumluluklarını yerine getirmeye çalışan hemşireler sağlık hizmet sistemimizin vazgeçilmez unsurlarından birisidir ve bu yaptıkları önemli görevlerinden dolayı toplum içinde saygın bir yer edinmişlerdir. Bu kutsal görevi özveri, sabır ve gayret ile yerine getiren hemşire ve bütün sağlık çalışanlarımızın gününü kutlar sağlık ve esenlikler dilerim” dedi.
Haftanın Öne Çıkanları

KÜRT MESELESİNİ ÇÖZECEK OLAN YİNE SAYIN ERDOĞAN'DIR

2023-05-09 18:10 - RÖPORTAJ

KÖYLERE PARKE YAPIMI

2023-05-11 11:43 - TEKNOLOJİ

"KEMAL KILIÇDAROĞLU YÜZDE 82 İLE 85 ARASINDA OY ALACAK"

2023-05-10 17:29 - RÖPORTAJ

MUHTEŞEM PROJE: MALABADİ TABİAT PARKI

2023-05-10 17:22 - YAŞAM

51 YILLIK MİNARE YIKILDI

2023-05-07 17:15 - YAŞAM

NASIROĞLU, TEŞEKKÜR ETTİ

2023-05-11 11:50 - SİYASET

TPAO VE TPİC YÜZLERCE İŞÇİ ALACAK

2023-05-05 17:23 - GÜNDEM

YEŞİL SOL PARTİ’DE YOĞUNLUK

2023-05-04 15:36 - SİYASET

CHP BATMAN MİLLETVEKİLİ ADAYLARI BASIN İLE BULUŞTU

2023-05-05 17:27 - SİYASET

CUMHURBAŞKANI ERDOĞAN “BATMAN’I ALLAH İÇİN SEVİYORUZ”

2023-05-10 17:26 - SİYASET

İlgili Haberler

BATMAN'A 12 HEKİM KADROSU, NADİR UZMANLIK ALANLARI DA LİSTEDE

00:07 - SAĞLIK

AKUPUNKTUR KRONİK AĞRILARDA YÜZDE 85 BAŞARI SAĞLIYOR

10:28 - SAĞLIK

BATMANLI BİR HEKİM DAHA PROFESÖRLÜK UNVANI ALDI

15:53 - SAĞLIK

KUDUZLA MÜCADELEDE YENİ YOL HARİTASI

17:35 - SAĞLIK

DEV SAĞLIK YATIRIMI: 3 HİZMET BİR ARADA

16:16 - SAĞLIK

Günün Manşetleri

EKMEN: ARTIK ÇARŞIYA PAZARA ÇIKAMIYORUZ

17:28 - YAŞAM

750 KİŞİLİK BÜYÜK BULUŞMA BATMAN’DA GERÇEKLEŞECEK

16:36 - YAŞAM

ALEVLER RÜZGARLA BÜYÜDÜ

15:40 - YEREL

İKİ GRUBUN KAVGASINDA MASUM VATANDAŞ VURULDU

15:36 - ASAYİŞ

TARLADA ÇALIŞAN BİÇERDÖVER ALEV ALDI

15:20 - YEREL