?>

Hastane kavşağı tekrar kullanıma açıldı

Batman’ın Kozluk ilçesinde kazalar yaşanması nedeniyle kapatılan hastane kavşağı tekrar kullanıma açıldı.

YEREL - 3 yıl önce

Geçtiğimiz aylarda devamlı kazaların yaşanması nedeniyle trafik işaret lambası koymak yerine kapatılan kavşak, vatandaşların tepkileri üzerine ışıklandırma yapılarak tekrar kullanıma açıldı. Hastane yolu üzerinde olan ve ilçenin en işlek caddesi üzerinde bulunan, ambulansların da devamlı kullandığı yolun kapatılmasının ardından kısa mesafe için bile tüm ilçeyi dolaşmak zorunda kalınması vatandaşların tepkisine neden olmuştu. Tepkiler sonrası belediye ve Karayolları Genel Müdürlüğü ekipleri kavşağın tekrar kullanıma açılması ve kavşağa trafik işaret cihazların konulması için çalışma başlattı. 
Haftanın Öne Çıkanları

Av yasağı 1 Eylül'de sona eriyor

2023-08-28 10:02 - YAŞAM

Batman'da olaylı gece: 6 yaralı

2023-08-26 23:53 - GÜNDEM

Çile yoluna ilk kazma

2023-08-30 17:07 - GÜNDEM

Kanser aşısı kullanıma sunuldu

2023-08-30 11:35 - SAĞLIK

Haydi kan bağışına!

2023-08-25 18:06 - SAĞLIK

Eş zamanlı denetimler başladı

2023-08-28 17:17 - GÜNDEM

İkinci kez ev sahipliği yapıyor

2023-08-24 16:50 - TEKNOLOJİ

Valilikten, bakanlığa enerji başvurusu

2023-08-25 17:29 - TEKNOLOJİ

Batmanlıların yatırım gözdesi Tatvan!

2023-08-29 18:04 - GÜNDEM

Petrolspor'dan rekor kıran tanıtım!

2023-08-30 17:18 - SPOR

İlgili Haberler

GÜLTEPE ADEM’DEN BİRLİK VE BERABERLİK AŞURESİ

16:48 - YEREL

GERÇEKLER ORTAYA ÇIKMALI

16:40 - YEREL

İMRAK, MEHİNA SARIMSAĞI HASADIYLA VEDA ETTİ

16:38 - YEREL

BALIKLARIN ÖLÜMÜ EKOLOJİK SUÇTUR

16:32 - YEREL

SKANDAL BAKIM MERKEZİNE 16 TUTUKLAMA

16:04 - YEREL

Günün Manşetleri

GÜLTEPE ADEM’DEN BİRLİK VE BERABERLİK AŞURESİ

16:48 - YEREL

GERÇEKLER ORTAYA ÇIKMALI

16:40 - YEREL

İMRAK, MEHİNA SARIMSAĞI HASADIYLA VEDA ETTİ

16:38 - YEREL

SKANDAL BAKIM MERKEZİNE 16 TUTUKLAMA

16:04 - YEREL

BAŞKAN ÇETİN: VATANDAŞLA İÇ İÇE OLMAYA DEVAM EDİYORUZ

15:50 - YEREL