?>

Hastane statüsüne kavuşuyor

SAĞLIK - 3 yıl önce

Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, Batman Valisi Ekrem Canalp ve Milletvekili Ferhat Nasıroğlu’nun girişimleri sonucu Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi (ADSM) olarak hizmet veren sağlık tesisi Sağlık Bakanlığı Kamu Hastaneleri Genel Müdürlüğünün onayı ile Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesi (ADSH) statüsüne kavuşuyor.
İl Sağlık Müdürlüğü tarafından kısa sürede eksikliklerin tamamlamasıyla birlikte Diş Sağlığı Merkezi, hastane olarak vatandaşlarımıza hizmet vermeye başlayacak. 
Haftanın Öne Çıkanları

Teknolojinin kalbi Batman’da attı

2023-10-12 17:41 - TEKNOLOJİ

Teknokent BATSO’da toplandı

2023-10-08 14:10 - TEKNOLOJİ

Siber Koza İnovasyon Merkezi açılıyor

2023-10-11 17:10 - TEKNOLOJİ

Bilişim Festivali Batman’da gerçekleşiyor

2023-10-09 17:17 - TEKNOLOJİ

Yumurta merdiveni tedavisi

2023-10-12 17:30 - SAĞLIK

Vesvese ne zaman hastalığa döner?

2023-10-13 16:47 - SAĞLIK

Başkan Çiftçi: Ticari başarıyı arttırmak istiyoruz

2023-10-11 15:37 - EKONOMİ

İki şehir arasında stad sorunu

2023-10-12 17:32 - SPOR

Hak-İş’ten Filistin’e destek

2023-10-09 13:15 - YAŞAM

Öğrencilere jest!

2023-10-13 16:54 - YAŞAM

İlgili Haberler

BATMAN'A 12 HEKİM KADROSU, NADİR UZMANLIK ALANLARI DA LİSTEDE

00:07 - SAĞLIK

AKUPUNKTUR KRONİK AĞRILARDA YÜZDE 85 BAŞARI SAĞLIYOR

10:28 - SAĞLIK

BATMANLI BİR HEKİM DAHA PROFESÖRLÜK UNVANI ALDI

15:53 - SAĞLIK

KUDUZLA MÜCADELEDE YENİ YOL HARİTASI

17:35 - SAĞLIK

DEV SAĞLIK YATIRIMI: 3 HİZMET BİR ARADA

16:16 - SAĞLIK

Günün Manşetleri

EKMEN: ARTIK ÇARŞIYA PAZARA ÇIKAMIYORUZ

17:28 - YAŞAM

750 KİŞİLİK BÜYÜK BULUŞMA BATMAN’DA GERÇEKLEŞECEK

16:36 - YAŞAM

ALEVLER RÜZGARLA BÜYÜDÜ

15:40 - YEREL

İKİ GRUBUN KAVGASINDA MASUM VATANDAŞ VURULDU

15:36 - ASAYİŞ

TARLADA ÇALIŞAN BİÇERDÖVER ALEV ALDI

15:20 - YEREL