?>

Üniversite kayıt dönemi başladı

EĞİTİM - 3 yıl önce

Üniversitelerin kayıt dönemi bugün başladı. Kayıt dönemi 1 Eylül'e kadar sürecek.
Hiçbir programa yerleşemeyen öğrenciler için kayıt dönemi bittikten sonra ek tercih dönemi başlayacak. Herhangi bir bölüme yerleşen adaylar, ek tercih döneminden yararlanamayacak.
En geç 15 Eylül'e kadar ek yerleştirmenin yapılması bekleniyor. 
Haftanın Öne Çıkanları

Batman'da olaylı gece: 6 yaralı

2023-08-26 23:53 - GÜNDEM

Açık öğretim kayıtları ne zaman başlıyor?

2023-08-21 12:42 - EĞİTİM

Klimalı ortama dikkat

2023-08-22 17:29 - SAĞLIK

Çöp kovaları yenileniyor

2023-08-22 16:48 - YEREL

Haydi kan bağışına!

2023-08-25 18:06 - SAĞLIK

Sağlık hizmetleri değerlendirildi

2023-08-21 19:56 - SAĞLIK

Valilikten, bakanlığa enerji başvurusu

2023-08-25 17:29 - TEKNOLOJİ

İkinci kez ev sahipliği yapıyor

2023-08-24 16:50 - TEKNOLOJİ

Dicle'ye yeni baraj!

2023-08-22 16:50 - GÜNDEM

Çiftçiler şokta, mısır fiyatı belli oldu

2023-08-22 20:47 - GÜNDEM

İlgili Haberler

BATMAN'IN GURURU OLDU: YAPAY ZEKA YARIŞMASINDA ÖDÜL ALDI

11:52 - EĞİTİM

TÜRKİYE İKİNCİLİĞİ BATMAN’A GELDİ

16:39 - EĞİTİM

OKUL BAHÇESİ KUŞLARA EV OLDU

13:25 - EĞİTİM

YKS BİTTİ, PEKİ ÖĞRENCİLERİ ŞİMDİ NE BEKLİYOR?

13:18 - EĞİTİM

YKS GÜNÜ ÖĞRENCİLERİN İMDADINA YETİŞTİLER

11:00 - EĞİTİM

Günün Manşetleri

VATANDAŞ MEMNUNİYETİ İÇİN EĞİTİM ALDILAR

17:44 - YEREL

GÜLTEPE ADEM’DEN BİRLİK VE BERABERLİK AŞURESİ

16:48 - YEREL

GERÇEKLER ORTAYA ÇIKMALI

16:40 - YEREL

İMRAK, MEHİNA SARIMSAĞI HASADIYLA VEDA ETTİ

16:38 - YEREL

SKANDAL BAKIM MERKEZİNE 16 TUTUKLAMA

16:04 - YEREL