?>

Dicle Elektrik çalışanları iş bırakma eylemi yaptı

Dicle Elektrik Batman İl Müdürlüğü bünyesinde çalışan işçiler, maaşlarının ve haklarının az olduğu gerekçesiyle iş bırakma eylemi yaptı.

GÜNDEM - 3 yıl önce

Dicle Elektrik Batman İl Müdürlüğü önünde bir saat iş bırakma eylemi yapan işçiler, taleplerinin yerine getirilmesini istedi.
Maaş başta olmak üzere birçok haktan mahrum bırakıldıklarını ileri süren işçiler, "Aldığımız ücret çalışma şartlarımıza göre çok düşük. Ayrıca birçok haktan da mahrumuz. Bu sorun ve sıkıntılar bizleri mağdur etmektedir. Tek isteğimiz haklarımıza kavuşmaktır. Maaş artışı ve sosyal haklarda iyileştirmeler istiyoruz." ifadelerine yer verdi.
Dicle Elektrik çalışanları, haklarına kavuşana kadar sık sık eylem yapmayı sürdüreceklerini kaydetti.
 
Haftanın Öne Çıkanları

Sürücüye 4 bin 500 lira ceza çıktı

2023-07-17 16:43 - GÜNDEM

Cep telefonu sektörü zor günler geçiriyor

2023-07-20 16:07 - TEKNOLOJİ

Bedelli askerlik ücreti belli oldu

2023-07-20 12:36 - YAŞAM

'Kapari' kadınların geçim kaynağı oldu

2023-07-20 18:08 - YAŞAM

Kanar'ların görkemli düğünü

2023-07-16 15:54 - YEREL

Şimşek, BAE ile yapılan anlaşmayı açıkladı

2023-07-20 16:05 - EKONOMİ

YKS Şampiyonları Final’den

2023-07-20 17:48 - EĞİTİM

Solbek Mert Işık, Petrolspor'da

2023-07-17 16:24 - SPOR

Bakan Şimşek: Gri listeden çıkacağız

2023-07-21 10:18 - EKONOMİ

Tarihi Sevek Çeşmesi’ne yürüyüş yolu yapılacak

2023-07-19 15:58 - YEREL

İlgili Haberler

BATMANLI KAYMAKAM ENES ÖZKAN’A YENİ GÖREV

22:35 - GÜNDEM

YETKİ BELGESİZ SATIŞA MİLYONLUK CEZA

10:20 - GÜNDEM

BATMAN’DA YARGININ ZİRVESİNDE GÖREV DEĞİŞİMİ

14:26 - GÜNDEM

HÜDA PAR’DAN ‘RAHMİ KOÇ’ AÇIKLAMASI

12:58 - GÜNDEM

BATMAN BAROSU'NDAN RAHMİ KOÇ'A TEPKİ

11:39 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

VATANDAŞ MEMNUNİYETİ İÇİN EĞİTİM ALDILAR

17:44 - YEREL

GÜLTEPE ADEM’DEN BİRLİK VE BERABERLİK AŞURESİ

16:48 - YEREL

GERÇEKLER ORTAYA ÇIKMALI

16:40 - YEREL

İMRAK, MEHİNA SARIMSAĞI HASADIYLA VEDA ETTİ

16:38 - YEREL

SKANDAL BAKIM MERKEZİNE 16 TUTUKLAMA

16:04 - YEREL