USD
00,00
EUR
00,00
USD/EUR
1,000
ALTIN
0.000,00
BİST
0.000,00

BİZ ÖYLE GÖRÜYORUZ

BİZ ÖYLE GÖRÜYORUZ

Son dönemlerde Batmanlıların ilgisi MHP genel Başkanı sayın Devlet Bahçeli’ye kaymaya başladı.

Gazeteci meslektaşlarımı bunun dışında tutuyor ve onların Bahçeli’ye ziyaretlerini nezaketen olarak değerlendiriyorum ama, Batmandan Ankara’ya giden bir çok kişinin de özellikle MHP. Genel Başkanına ulaşmak için çaba harcadıklarını duyuyorum.

Bunların niyetini bilmiyoruz.

Acaba geleceğe yönelik bir yatırım mı, yoksa öylesine bir ziyaret mi doğrusu merak ediliyor.

Biz daha önceleri de söylemiştik.

MHP. Batman İl Başkanı Muhammed Arif Çetin’in koltuğunda gözü olan çok kişi var ve sürekli olarak konuyu gündemde tutup İl Başkanının değişeceği dedikodusunu yapıyorlar.

Bizim bildiğimiz ise Muhammed Arif Çetin’in MHP’yi Batmanda en iyi şekilde temsil ettiğidir.

Onun için beklentiler her dönemde olmuştur, şimdi de olacak.

Önemli olan sonuçtur ama olumsuz bir sonucu bekleyenler de hayal kırıklığına uğrayacak.

Biz öyle görüyoruz.

 

BEN KİME ŞİKAYET EDEYİM?

Vatandaş bana yazmış:

“Nizamettin bey. Hiçbir özelliği olmayan, sıradan bir kafeye ailece gittik. Oturur oturmaz garson masada olan sayımız kadar suyu masaya getirdi. 0.5 litrelik suyun fiyatını sorduğumda 35 lira deyince ailece o cafeyi terketmek durumunda kaldık. Oysa bu suyun fiyatı BİM’de, A101’de 4-5 lira arasıdır. Lütfen hangi makam ilgileniyorsa denetlesin ve fahiş fiyat uygulanmasına fırsat verilmesin.”

Fahiş fiyat sadece suda mı uygulanıyor.

Her yerde, her şeyde isteyen istediği fiyatı uyguluyor.

Lokantalar, pastaneler, cafeler, dondurmacılar ile diğer mesleklerde durum değişmiyor.

Bu şikayeti değerlendirdiğim sırada evden arayıp kavun-karpuz istediler.

Şahmar, Burak gros ile diğer marketler bize uzaktı.

En yakın mahalle bakkalına gidip bir kavun istedim, 3 kiloluk kavun için benden 300 lira istediler.

Oysa ŞAHMAR, Worldmar, Burak gros ile diğer marketlerde kavun 45-50 lira arasıydı.

Peki bende her şeyi şikayet eden okuyucularımıza soruyorum:

“Ben, bana kazık atanları kime şikayet edeyim?”

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ