<div>Son dönemlerde Batmanlıların ilgisi MHP genel Başkanı sayın Devlet Bahçeli’ye kaymaya başladı.</div> <div>Gazeteci meslektaşlarımı bunun dışında tutuyor ve onların Bahçeli’ye ziyaretlerini nezaketen olarak değerlendiriyorum ama, Batmandan Ankara’ya giden bir çok kişinin de özellikle MHP. Genel Başkanına ulaşmak için çaba harcadıklarını duyuyorum.</div> <div>Bunların niyetini bilmiyoruz.</div> <div>Acaba geleceğe yönelik bir yatırım mı, yoksa öylesine bir ziyaret mi doğrusu merak ediliyor.</div> <div>Biz daha önceleri de söylemiştik.</div> <div>MHP. Batman İl Başkanı Muhammed Arif Çetin’in koltuğunda gözü olan çok kişi var ve sürekli olarak konuyu gündemde tutup İl Başkanının değişeceği dedikodusunu yapıyorlar.</div> <div>Bizim bildiğimiz ise Muhammed Arif Çetin’in MHP’yi Batmanda en iyi şekilde temsil ettiğidir.</div> <div>Onun için beklentiler her dönemde olmuştur, şimdi de olacak.</div> <div>Önemli olan sonuçtur ama olumsuz bir sonucu bekleyenler de hayal kırıklığına uğrayacak.</div> <div>Biz öyle görüyoruz.</div> <div> </div> <div>BEN KİME ŞİKAYET EDEYİM?</div> <div>Vatandaş bana yazmış:</div> <div>“Nizamettin bey. Hiçbir özelliği olmayan, sıradan bir kafeye ailece gittik. Oturur oturmaz garson masada olan sayımız kadar suyu masaya getirdi. 0.5 litrelik suyun fiyatını sorduğumda 35 lira deyince ailece o cafeyi terketmek durumunda kaldık. Oysa bu suyun fiyatı BİM’de, A101’de 4-5 lira arasıdır. Lütfen hangi makam ilgileniyorsa denetlesin ve fahiş fiyat uygulanmasına fırsat verilmesin.”</div> <div>Fahiş fiyat sadece suda mı uygulanıyor.</div> <div>Her yerde, her şeyde isteyen istediği fiyatı uyguluyor.</div> <div>Lokantalar, pastaneler, cafeler, dondurmacılar ile diğer mesleklerde durum değişmiyor.</div> <div>Bu şikayeti değerlendirdiğim sırada evden arayıp kavun-karpuz istediler.</div> <div>Şahmar, Burak gros ile diğer marketler bize uzaktı.</div> <div>En yakın mahalle bakkalına gidip bir kavun istedim, 3 kiloluk kavun için benden 300 lira istediler.</div> <div>Oysa ŞAHMAR, Worldmar, Burak gros ile diğer marketlerde kavun 45-50 lira arasıydı.</div> <div>Peki bende her şeyi şikayet eden okuyucularımıza soruyorum:</div> <div>“Ben, bana kazık atanları kime şikayet edeyim?”</div>