<div>Batman Valisi Ekrem Canalp ve eşi Dr. Ayten Canalp, dereceye giren öğrencilere ödül ve başarı belgelerini takdim ederken, eğitimciler de başarı belgesiyle onurlandırıldı.</div> <div>İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından ilk kez düzenlenen program kapsamında, 2025-2026 eğitim öğretim yılında çeşitli alanlarda Türkiye ve uluslararası platformlarda önemli dereceler elde eden öğrenciler için ödül töreni gerçekleştirildi. Törende toplam 220 öğrenci ve sporcuya madalya ile başarı belgesi verildi.</div> <div>Program, Necat Nasıroğlu Külliyesi bünyesindeki Hatice Nasıroğlu Konferans Salonu’nda düzenlendi. Törene Vali Canalp’in yanı sıra İl Emniyet Müdürü İbrahim Kaba, İl Jandarma Komutanı Ekrem Doğan, İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Abdulkadir Özer, İl Milli Eğitim Müdürü Yaşar Ciğer, kamu kurumlarının temsilcileri, okul yöneticileri, öğretmenler, öğrenciler ve veliler katıldı.</div> <div></div> <div>Saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasıyla başlayan programda açılış konuşmasını İl Milli Eğitim Müdürü Yaşar Ciğer yaptı. Konuşmaların ardından resim, şiir, TÜBİTAK projeleri ve çeşitli spor branşlarında Türkiye ile dünya çapında başarı elde eden öğrencilere ödülleri verildi.</div> <div>Öğrencilerin elde ettiği dereceler salonda büyük gurur ve heyecan yaratırken, Vali Canalp başarılı öğrencileri ve onları yetiştiren öğretmenleri tebrik etti. Tören, ödül takdiminin ardından çekilen toplu hatıra fotoğrafıyla sona erdi.</div> <div>Batman’da ilk kez gerçekleştirilen organizasyon, eğitim, bilim, sanat ve spor alanlarında başarı gösteren gençlerin teşvik edilmesi açısından önemli bir adım olarak değerlendirildi.</div> <div></div>