<div data-end="327" data-start="94">Batman Tapu Müdürlüğü, Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü’nün talimatı doğrultusunda önemli bir uygulamayı hayata geçirdi. Yeni düzenlemeye göre, vatandaşların tapu işlemleri için müdürlüklere doğrudan başvuru yapma dönemi sona erdi.</div> <h4 data-end="554" data-start="329">Yapılan açıklamada, Batman Tapu Müdürlüğü'nde başvuruların artık sadece dijital ortamda kabul edileceği belirtildi. Uygulama, ülke genelinde işlem hacmi yüksek olan tüm tapu müdürlüklerinde eş zamanlı olarak devreye alındı.</h4> <div data-end="554" data-start="329"></div> <div data-end="1070" data-start="556">Batman Tapu Müdürü Bestami Gürbüz, yeni sistemle ilgili yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi:<br data-end="657" data-start="654">“Tüm başvurular yalnızca Webtapu sistemi (https://webtapu.tkgm.gov.tr) ya da ALO 181 Tapu ve Kadastro Çağrı Merkezi üzerinden yapılacak. Aynı zamanda e-Randevu uygulaması da sona erdirilmiştir. Vatandaşlarımız işlemlerini zaman ve mekân sınırlaması olmadan dijital ortamdan kolaylıkla gerçekleştirebilecek. Bu uygulamayla hizmet kalitesinin artmasını ve işlem süreçlerinin daha hızlı ilerlemesini hedefliyoruz.”</div> <div data-end="1327" data-start="1072">Gürbüz, vatandaşların herhangi bir mağduriyet yaşamaması için işlemlerini mutlaka Webtapu ve ALO 181 üzerinden yapmaları gerektiğini vurguladı. Ayrıca ihtiyaç duyulan yönlendirme ve teknik desteğin ilgili platformlar aracılığıyla sağlanacağı belirtildi.</div> <div data-is-only-node="" data-is-last-node="" data-end="1438" data-start="1329">Batman Tapu Müdürlüğü, dijital dönüşüm sürecinde vatandaşlara daha hızlı ve verimli hizmet sunmayı amaçlıyor.</div> <div data-is-only-node="" data-is-last-node="" data-end="1438" data-start="1329"></div> <div data-is-only-node="" data-is-last-node="" data-end="1438" data-start="1329"></div>